Het einde is een nieuw begin!!!!

Ha Lieve mensen.

Weer thuis na een goede reis.

Zeker weer thuis na een geweldige ervaring en pijn in mijn hart bij het afscheid van al de lieve kinderen en mensen met name Solomon Yussif Benson Mary Perry danielle Alfredo Abas sala Dig Daniel Michael en vele meer.

Ook goodbye to Mary the founder en The Pastor

Met beide nu contact Dit het nieuwe begin WANT IK GA TERUG!!!!!!!!

De fabriek waar ze de palmnoot olie gaan maken De tuin waar cacao mais en kokosnoten worden verbouwd. Als dit gaat werken kunnen ze hun eigen broek ophouden,tevens het verlangen naar toiletten en een schoolbus.

Ga van hieruit dit project zelf voortzetten! Alles rechtstreeks dus zonder tussen komst van organisaties.

Het voelt voor mij als een geweldige nieuwe mooie opdracht. En als ik de kinderen weer hoor zingen ( zie video) dan voel ik mij weer bij hun .

Voor nu ff afstand nemen en verwerken en grote dankbaarheid.

Houd jullie allemaal op de hoogte en iedereen tot gauw en heel veel liefde uit het mijn dierbare GHANA

ROEL

1. Marja van Pelt:
    5 november 2017
    Hoi Roel, goed te horen dat je weer veilig thuis bent gekomen en dat je het zo ontzettend naar je zin hebt gehad en mooi werk hebt kunnen verrichten. Dikke kus Marja
  2. T. metsemakers:
    5 november 2017
    Hi,Roel fijn dat je weer terug bent ,jammer voor de kinderen daar .Mooi dat je ons deelgenoot hebt gemaakt van je ervaringen daar .We hopen dat je dromen gaan uitkomen .Veel succes daarmee
    liefs oom Ger en Tiny
  3. Erard van der eem:
    5 november 2017
    Welkom thuis Roel, Met een prachtige ervaring aan het werk hier. Ach wat is een afstand als je aan ze denkt.
  4. Goos Boersma:
    Welkom thuis Roel,

Wat mooi dat dit einde tevens een nieuw begin is.
    Ik zie je dinsdag in Megen, kijk uit naar de verhalen.

Vrede en alle goeds,

Goos
  5. Ashley:
    Welkom thuis lieve Roel!

Ik ben blij dat je weer veilig thuis bent. Super om te horen dat je het zo naar je zin hebt gehad en dat je heel mooi werk hebt kunnen verrichten. Ik ben benieuwd naar al je verhalen!

Tot snel!

Dikke kus Ashley
  6. Adrika Feenstra:
    Roel,
    Welkom thuis!
    Afscheid genomen met pijn in je hart en waarvan je ook een stukje hebt achter gelaten. Je hebt mooi werk verricht Roel. Petje af!
    Groeten Rick, Adrika, Tim en Kelly
  7. Astrid:
    5 november 2017
    Lieve Roel, gelukkig weer veilig thuis. Ook Dorette zal blij zijn dat je er weer bent. En wat heb je prachtige plannen voor de toekomst! Gaaf om te zien en te lezen hoe je het zo naar je zin hebt gehad daar en dat je nog lang niet klaar bent! Jaag je droom na!
    Tot heel gauw, zodat we de verhalen nog eens van jou zelf kunnen horen.
    Liefs en knuffel van Astrid en Kees xxxxx
  8. Astrid:
    5 november 2017
    Tot heel gauw, zodat we de verhalen nog eens van jou zelf kunnen horen.
    Liefs en knuffel van Astrid en Kees xxxxx
  9. Gerda:
    5 november 2017
    Lieve Roel, dankbaar dat he veilig thuis bent gekomen. Prachtigen te lezen dat je met volle teugen hebt genoten van dit solo project in Ghana en dat dit niet het laatste is maar een nieuw begin en samenwerking met het weeshuis. Je zit vol plannen voor een mooie toekomst met Dorette en je kindertjes in Ghana. Deze plannen zal je de komende tijd gaan uitwerken en handen en voeten geven. Ken je behoeften en vraag om hulp en maak duidelijk wat jij/zij nodig hebt om dit te realiseren. God dienen is anderen dienen. Jij vraagt en wij helpen. Ben zeer benieuwd naar jouw verhalen.
  10. Paul en Henny:
    Welkom thuis Roel,
    Goed te horen dat het zo goed bevallen is en mooi dat je vanuit huis ook nog wat kunt gaan betekenen. Wordt vast ook een succes!!
    Tot gauw.
    Liefs Paul en Henny
  11. Thea en Jan:
    6 november 2017
    Welkom thuis Roel.
    Wat heb jij genoten zo te lezen en wat heb je liefdevol en dankbaar werk kunnen doen. Goed dat je het nu ook vanuit huis verder kan doen.
    We spreken elkaar.

Liefs en groeten,