Afscheid

2 november 2017

Zo morgen laatste dag bij de school en het weeshuis
Beetje verdrietig om de lieve kids hier achter te laten
Stroopwafels en colaatje en lekker zingen met ze
Ze raken ook aan mij gehecht en kom terug
Ook mooie contacten met de wat oudere echt geweldig
Dank ook jullie voor jullie prachtige ondersteuning en lieve berichtjes
Foto's volgen
Graag allemaal tot in Nederland
Veel zegen en tot gauw
Liefs
Roel😎😎😘😘😘😘

1. Gerda:
    2 november 2017
    Lieve Roel, ik kan me zo goed indenken hoe jij je voelt om deze kanjers te moeten achterlaten. 3 weken zijn omgevlogen en de kinderen en de volwassenen zullen jou missen maar ook in hun hart gesloten hebben. De herinneringen zijn er en daar zulken ze zich ongetwijfeld aan vastklampen, le liedjes met enige regelmaat blijven zingen en hun lessen extra goed leren omdat jij ze dat op je eigen speelse en motiverende manier hebt bijgebracht. Trots op jou, man met het goede oog. Ben benieuwd naar je verhalen en wens jou alvast een behouden terugvlucht. Gods Zegen voor jou en voor de kinderen. Lieve groeten, Gerda
  2. Wil:
    2 november 2017
    is leuk je te volgen roel
    ik wens je een goeie reis terug
    groetjes wil beugelink
  3. Paul en Henny:
    2 november 2017
    Lieve Roel, zal inderdaad moeilijk zijn om afscheid te nemen, in je hart blijven ze bij en jij ben hen!!
    Leuke, fijne, en mooie laatste dag nog. Goeie reis naar huis en tot in Nederland.
    XXX Henny
  4. Teus en Ria Vermeulen:
    2 november 2017
    Lieve Roel. Fijn dat we deze weken je hebben kunnen volgen.
    Wensen je een goede vlucht en een behouden thuiskomst.
    Je zal met open armen worden ontvangen.
    Lieve groetjes De oudjes
  5. Karin:
    2 november 2017
    Je hebt ze iets prachtigs gegeven Roel; je muziek, je liedjes en je liefde. Onbetaalbaar. En ook zij hebben jou iets gegeven: herinneringen en ervaringen die niemand je kan afnemen. Afscheid nemen is lastig maar morgen mag en kan je Dorette weer in je armen sluiten en samen plannen maken wat je voor hen hier kan betekenen.
    Gods zegen en een goede en veilige terugreis.
  6. Margreet Mol:
    2 november 2017
    Lieve Roel. De tijd in Ghana is ontzettend snel gegaan. Maar jij hebt genoten van alle mensen die je tegen bent gekomen maar ook zij hebben een onmisbare indruk van jou gave gekregen met als gevolg dat dit bij iedereen gegrift staat in het hart voor altijd ondanks de 3 snel voorbij gevlogen weken. Wij wensen je een goede vlucht terug, hier wordt er gelukkig ook met liefde naar je uitgekeken.
  7. Astrid:
    2 november 2017
    Lieverd, neem alles nog maar goed in je op, wetende dat je vast en zeker nog een keer terug zult gaan. Super wat je hebt gedaan. Jij hebt van hun genoten en zij van jou. Hele goede reis terug! Hoop je snel te zien / spreken! Liefs en groetjes! xxxxx
  8. Jessica:
    2 november 2017
    Wat vliegt de tijd! Bijna al weer naar huis. Geniet nog van de laatste momenten en goede reis alvast!
  9. Jolande:
    2 november 2017
    Hoi Roel, dat is om gevlogen, drie weken in Ghana !
    Je hebt je zo te zien goed vermaakt....en de kinderen zullen je ongetwijfeld blijven herinneren !
    Alvast een goede terug reis . Groetjes Jolande
  10. Bert:
    Hoi Roel,
    Geniet van je laatste dag bij de kinderen. Wanneer je vertrekt kijk dan om met een lach en niet met een traan. Je hebt vast prachtige herinneringen verzameld die je voor altijd meeneemt. Ik hoop dat de kinderen van de altijd positieve Roel hebben genoten. Ze gaan hem vast nog eens terugzien. Goede reis terug. Groetjes Bert
  11. Marja van Pelt:
    Lieve Roel,
    De 3 weken zijn omgevlogen en daar is dan de dag van afscheid nemen, ze zullen jou zeker missen, maar ik denk dat het een tot weerzien word. Goede terugreis en tot maandag . Dikke kus Marja
  12. Leny:
    3 november 2017
    Hallo Roel, wat fijn dat je weer naar Nederland komt. Ik begrijp dat het jou moeite kost om daar ook van iedereen afscheid te nemen. Goede reis terug en tot volgende week. Wij zijn benieuwd naar jouw enthousiaste verhalen daarover. Dikke kus, Leny.
  13. Pa vroon:
    Hoi Roel Pa Vroon Bedankt je voor de fijne en lieve berichten en foto s
    geweldig, heel goed werk gedaan fijn aandenken aan deze 3 weken , het blijft in gedachten. ik wens een goede vlucht en welkom thuis.
    M Vr GR Teun vroon
  14. Piet: