Missen

29 oktober 2017

Ha lieve mensen van nijeveld, het leger volleybal belastingdienst
Familie vrienden en lieve dorette
Mis jullie
Het mooie van missen is dat ik jullie allemaal ken en dankbaar
Ben voor jullie lieve berichten
Vandaag tijd in het weeshuis doorgebracht
Spelletjes gedaan en er gewoon zijn
Zij weten vaak niet eens wat ze missen
De oude vrouw is Mary de oprichtster
Zij is jullie en mij zeer dankbaar voor de medicijnen
De plaatjes spreken voor zich
Jullie allemaal zie ik snel weer
Groetjes van een zeer dankbaar mens
Roel

1. Karin:
    29 oktober 2017
    Wat een waardevolle foto's Roel! Wij missen jou ook. Hoewel we jou nog een prachtige week gunnen zijn we met Dorette begonnen met aftellen. Voor jou geldt hetzelfde je kunt al zeggen: 'volgend weekend'.
    Misschien is het maar goed dat zij in Ghana niet goed weten wat ze missen, zou het allemaal nóg oneerlijker maken.
    We zijn verbonden met elkaar in Jezus Christus, met jou en met hen.
    Gods zegen voor de komende week. En we zien naar je uit.

Groetjes ook namens Gerard
  2. Batya Israël:
    Lieve Roel,
    Mooi zeg!!!
    Nog een paar mooie, gezegende dagen daar!!!
    Vrede en alle goeds,
    Batya
  3. Ruud de Grood:
    Hoi Roel
    Wij missen jou. Krijg van niemand koffie 's morgens. Dus wij gaan nu ook aftellen. Super leuke foto's. Ziet er goed uit. Geniet ervan kerel !!! Voor je weet is het weer voorbij.
  4. Mia Felius:
    29 oktober 2017
    Hoi Roel, allemaal mooie en lieve berichten van jou-zie dat je geniet -fijn-en wij... wij genieten van jouw verhalen! Bedankt daarvoor.
  5. Piet:
    29 oktober 2017
    Hey Roel, fijn je zo te kunnen volgen.
    Ga je goed.
  6. Gerda:
    29 oktober 2017
    Wat een prachtige en kleurrijke foto's van prachtige mensen. God heeft ons allen uniek gemaakt en met talenten en kwaliteiten. Vele handen en voeten verbinden het hart. Geniet van nog een prachtige week samen met de kinderen, de leraren, de oprichtster van het weeshuis, het gastgezin. Dankbaar voor wat jij doet voor deze kinderen. Natuurlijk missen wij jou, maar ik weet zeker dat ze jou nog meer gaan missen maar ook zeker de aandacht, die jij ze geeft, extra zullen vasthouden, een mooi verhaal en een prachtige herinnering waar ze hopelijk nog lang van zullen genieten. Trots op jou Roel en Dorette!
  7. Margreet Mol:
    29 oktober 2017
    Hoi Roel. Wat ben je een gezegend mooi mens! Wat fijn dat jij daar kan en mag zijn om anderen te helpen. Daarnaast ben ik er zeker van dat ook jij als een ander mens terug gaat komen door alle ervaringen die je hebt opgedaan. En dat je iedereen mist is begrijpelijk en zeker niet onbelangrijk, de mensen in Ghana gaan jou ook missen. Maak er nog een mooie week van!
  8. Jos van den Broek:
    Roel, geweldig, leuke fotos,
  9. Astrid:
    30 oktober 2017
    Lieve Roel, zo gaaf om je zo bezig te zien met iedereen daar! Jij geniet met volle teugen en wij genieten van jouw reisverhalen en mooie foto's. Geniet nog volop van de laatste week! Tot een volgend verslag! Liefs Astrid en Kees xxxxx
  10. Pa vroon:
    30 oktober 2017
    Hai Roel geweldig werk en veel liefde aan de kinderen en de hulp wat jij daar geeft en ook uit straalt, de juiste man op de goede plaats. geniet nog van de kids en de laatste week. wij genieten van ook van jou gr; Teun
  11. Johan en José van Gooswilligen:
    30 oktober 2017
    hey Roel! Nou wij missen jou ook hoor!!! Maar wat geweldig om te zien dat je geniet van alles daar! Fijn dat je zo tot zegen mag zijn daar en dat je zelf ook daardoor een gezegend mens bent. Geniet van alle ontmoetingen en indrukken!
  12. Truus Hommen.:
    30 oktober 2017
    Hallo Roel ,allemaal mooie verhalen en foto`s ik vertel ze weer door beneden in het restaurant. Geniet nog van je laatste week. Wij zien je ook weer graag terug in Nijeveld. Heel veel groetjes van de Borreltafel!!
  13. Sabine:
    30 oktober 2017
    Wat fijn dat je de tijd en moeite neemt om foto's en een verhaaltje te posten! Ik wens je nog veel plezier en geniet ervan!

Liefs
  14. Paul en Henny:
    Hi Roel,
    Mooi om te zien hoe je het daar zo naar je zin hebt en hoe blij de mensen daar met je zijn!! Je hebt niet nog maar 1 week, maar 7 volle dagen met ieder 24 uur daarin. Genoeg tijd dus veel om nog heel veel meer mooie dingen te doen daar.
    Liefs Henny
  15. Goos Boersma:
    31 oktober 2017
    Hoi Roel,

Vanuit Megen een hartelijke groet, je wordt hier gemist.
    Wij wensen jou nog een paar mooie dagen en voor straks een veilige reis naar het koude Nederland.

Vrede en alle goeds,

Namens alle mensen uit de groep.