Op naar 2018

Lieve mensen,

Op naar 2018 voor Ghana  Allemaal een mooie kerst gehad? Mijn eerste kerst als heilssoldaat. Mooie dingen kunnen doen in Nijeveld ( verzordingstehuis), bij het leger zelf en op 1e kerstdag op bezoek bij gedetineerde op politieburo"s in Rotterdam

Nu even samen met Dorette een paar daagjes Belgie

Voor de kerst met de Pastor gesproken Hij is op 16 december getrouwd. We waren uitgenodigd. haha We hebben weer € 300 overgemaakt voor medicijnen voor Mary en water ,voedsel en kleding,Ook nog wat voor de Pastor zelf voor een weddinggift.

Iedereen die voor de kerst wat heeft gedoneerd geweldig bedankt. Heb aan de Pastor gevraagd om in Januari wat foto"s te sturen.

Op 18 december in het verzorgingstehuis een presentatie gegeven om weer aandacht te vragen voor ons project. Op 1 januari ga ik mensen van de Lichtboei ( dag/nachtopvang leger des heils) tijdens een bingo ook enthousiast maken.

Voor nu wens ik jullie een mooie jaaewisseling heel veel gezondheid en een gezegend 2018 toe.

Hoop dat jullie ons in 2018 weer prachtig blijven steunen.

Lieve groet

Roel Dorette

1. Paul en Henny:
    27 december 2017
    Mooie dingen gedaan!! Roel en Dorette :-)
    Voor jullie ook alle goeds in het nieuwe jaar: Geluk, gezondheid, gezelligheid en succes met alle goede doelen!!
    Liefs Paul en Henny
    xxx
  2. Pa vroon:
    27 december 2017
    Hoi vrienden. Roel en Dorette . proficiat met je huldeging als H; soldaat .fijne dagen gehad met kerst. een goed gezond en gezegend 2018. gewenst en veel plezier in den Belg;
    Goed dingen doen kan je toch niet laten dus heel veel succes.
    Vr; Gr; tot later Teun en Jans