Nieuwe en oude vrienden

Hoi lieve allemaal
Gister een enerverende dag.
Heerlijke tijd bij de kinderen en een moeilijkere tijd bij wat chronisch zieken in
het dorp. Ook dit is een onderdeel van het leven hier Gesproken met Ben en
Emanuel ( zie fotos) Geluistert en gebeden wat een sterke en mooie mensen
Afspraken met nieuwe directeur John Kwofi gemaakt Pastor gaat
zich richten op de dorpjes ( Later meer )
Met ons hier alles prima Veel indrukken maar dat is het mooie van deze reis.
Ook namens iedereen dank voor de gulle gaven We kunnen er veel.
Water rijst olie kleding boekjes medicijnen enz enz Tevens geld voor John voor de
Komende tijd De mensen hier zijn heel dankbaar
Ook wij zijn heel dankbaar
Liefs aan jyllie allemaal Tot gauw
Roel en Dorette

1. Gerda:
    25 oktober 2018
    Fijn om van jullie te horen. Mooie foto's maar ook aangrijpend. Nog veel nood te verhelpen maar dat is ook de reden van dit project. Geniet verder van alle bijzondere indrukken en gesprekken en ontmoetingen. Gods Zegen en wat gijn dat jullie ons op de hoogte houden. Liefs, Gerda
  2. Marja van Pelt:
    Hoi Roel en Dorette,
    Goed te horen dat het met jullie goed gaat en dat jullie veel hebben kunnen bijdrage met de hulp die ze nodig hebben. Geniet verder van jullie reis. Dikke kus Marja
  3. Astrid:
    25 oktober 2018
    Lieve allebei, wat een mooie verhalen! En wat fijn dat jullie zo veel kunnen doen daar. Fijne reis nog en tot gauw! Liefs Astrid en Kees
  4. Pa vroon Jans v; Wijk:
    26 oktober 2018
    hoi Roel en Dorette mooie foto;s een mooi bewijs van het goede werk wat jullie doen. veel blijde gezichten wat een uitstraling van het goede werk. geniet er maar van ,en tot later. kom voldaan en blij weer thuis
    M V GR; Jans en Teun
  5. Truus Hommen.:
    27 oktober 2018
    HALLO ROEL EN DORETTE WAT EEN MOOIE FOTO`S EN ZO PRACHTIG WERK DAAR ! GROETJES TRUUS HOMMEN.