Water

8 december 2018

Gister gweldige berichten uit Ghana.
In Domease ( 1 van de 5 omliggende dorpen waar wij geweest zijn)
zijn water tanks en worden leidingen geplaatst
Zie bijgaande foto s
The Pastor (hij heet Kofi Adomako) doet gweldig werk

Het voelt heel indrukwekkend en dankbaar dat wij hier aan
mogen bijdragen
The pastor spreekt zijn dankbaarheid uit naar ons allemaal

Zie zijn brief en de foto s
Eind november hebben hij en John Kwofi ( weeshuis) weer geld
Van ons ontvangen
Ook bij het weeshuis dankbaarheid voor eten en medicijnen
Rond de kerst hopen we weer over te kunnen maken ook met jullie hulp
Allemaal een gezegende maand
Liefs Roel en Dorette

1. Marja van Pelt:
    8 december 2018
    Het is inderdaad indrukwekkend om te zien wat voor stappen er zijn gemaakt en te zien wat er met onze bijdrage wordt gedaan.
  2. Leny:
    Hallo Roel en Dorette,
    wat fantastisch dat er al zoveel bereikt is dank zij jullie en de giften die binnen komen. Ik hoop dat er veel geld namens de gulle gevers mogen binnen komen voor de bijdragen aan het weeshuis. Veel succes en tot het volgende verhaal.
  3. Ruud:
    Hoi Roel en Dorette
    Zo....dat gaat de goede kant op. Ik kan me er bijna niks bij voorstellen, want als ik hier de kraan op doe komt er altijd water uit. En dan zijn wij in Nederland na hete zomer al in paniek dat we een water tekort hebben. Hoe raar kan het zijn!!!!
  4. Gerda:
    8 december 2018
    Super gaaf om te zien en te lezen dat de giften goed besteed worden aan basisvoorzieningen die hier vanzelfsprekend zijn en waar niemand meer over nadenkt. Daar is het een welkome gift: water en voedsel en educatie en medicijnen. Dat door een voortdurende giftenstroom deze mensen een fatsoenlijke basis mogen ervaren. Zegenbvoor wat jullie daar betekenen.
  5. T. metsemakers:
    9 december 2018
    prachtig dat zo'n belangrijke voorziening werkelijkheid wordt en dat we zien wat er met
    bijdragen gebeurt