Eten voor het weeshuis

Hoi lieve mensen
Vandaag samen met de pastor eten gehaald op een
Heerlijke drukke warme markt.
Al zwetend met 50 kg rijst 30 kg suiker
Uien tomaten champions wortels gember tandpasta en soorten
Kruiden
Vandaag ook drop uitgedeeld was geweldig
Nog steeds redelijk gezond
De warmte maakt mij wel wat langzamer haha.
Groetjes allemaal
Lief zijn voor elkaar haha
Mensen zijn hier erg vriendelijk en behulpzaam
XXx

1. Teus en Ria Vermeulen:
    23 oktober 2017
    In het zweet des aanziens zult gij uw brood verdienen, in deze dus voor de kinderen.
    Je moet je dus een beetje aanpassen aan het tempo aldaar. Dus rustig aan en blijf gezond.
    Groetjes
  2. Jessica:
    23 oktober 2017
    Ik ben met Dorette gaan sporten... Was ook heeeeeel zwaar! Maar goed dat jij zo ook je training krijgt. 😉
  3. T. metsemakers:
    23 oktober 2017
    Ja, langzaam aan in de tropen,je hoeft niet hard te lopen om warm te worden zoals hier,haha. Ook een hoed scheelt een stuk in de warmte !!!
    rustig aan dus,lieve groetjes Oom Ger en Tiny
  4. Erard van der eem:
    23 oktober 2017
    Je schrijft leuk man. Je geeft ons een beeld hetgeen jij ziet en meemaakt.
    Alle goeds!
  5. Astrid:
    23 oktober 2017
    Je bent een topper! Leuk om zo op afstand op de hoogte gehouden te worden. Je geniet met volle teugen! Succes en veel plezier! Liefs van ons. X X X X
  6. Elsbeth:
    24 oktober 2017
    De mensen gaan inderdaad heel anders met elkaar om dan hier in Europa. Veel meer op elkaar gericht en veel minder klagen. Daar kunnen wij van leren! Gave foto’s, onvoorstelbaar dat op zo’n vliegafstand een hele andere wereld is🤔
  7. Gerda:
    24 oktober 2017
    Is mijn welvaartslast zwaarder? Is de voel-je-lekker maatschappij ondraaglijk zwaar? Hoe ondraaglijk licht is de leegte van het materialisme en relativisme bij ons? Geef mij de last die hoop geeft, ik zal hem met vreugde dragen. Dat doe jij voor het weeshuis en haar positieve blije kinderen. Geloof beleven en voelen Roel. Dat ben jij maatje! Geniet en geef niet als je je tempo aanpast.🙋
  8. Arina van Schie:
    24 oktober 2017
    Ziet er erg warm uit Roel!
    Sterkte met de warmte en plezier met de kindertjes en alle mensen om je heen!

We missen je hier in Nijeveld!!!!!!!
  9. Pa vroon:
    24 oktober 2017
    Hoi Roel veel sterkte in de hitte, de aanhouder wint
    gr; Teun
  10. Karin:
    24 oktober 2017
    80 kg 😱😳 hoe heb je dat mee gekregen uberhaubt! Nog zonder die hitte!
    Had je nu maar 'het ezeltje van Gerda' 😉
    Heb het goed!
  11. Ashley:
    Geweldig om te lezen allemaal! Ben trots op je! XXX
  12. Dave:
    24 oktober 2017
    Geen harinkie op de markt daar zeker? ;-p
    Lekker bezig hoor, keep up the good work.
  13. Truus Hommen.:
    25 oktober 2017
    Hallo Roel wat een prachtig werk verricht je met die warmte!! Leuk om je reis verslag te lezen! Nog heel veel plezier met de kindertjes.GR. Truus.
  14. Paul en Henny:
    25 oktober 2017
    Ze dachten waarschijnlijk...een sterke hollandse jongen, die kan dat best....hahaha, hoop dat ze een kruiwagen hadden.
    Lijkt me een lekker maaltje worden trouwens, op de tandpasta na dan :-)
    Geniet ervan, maar dat lukt best zo te lezen!!
    Groet Paul en Henny xxx