Het begin!!!!!

9 oktober 2017

Toch een blog haha Dankzij Dorette!!!!!

Nog een paar dagen in de regen en dan een lekker zonnetje!

Veel zin in ondanks dat ik jullie allemaal ga missen MAAAAAAAAAAAAR

Ik kom terug haha

Tot gauw!

1. Wil:
    hallo roel
    wat leuk is dit
    wij zullen je ook missen hoor
    maar ik wens je een hele goeie reis
    en heel veel plezier daar
    groetjes wil
  2. Ruud:
    Hoi Roel.
    Leuk dat ik je kan volgen!!! Maar wij zullen jou zeker missen. Ik vraag me af wie er nu bij binnenkomst op kantoor koffie gaat halen.
    Ik wens je in ieder geval veel succes en heel veel plezier. En....wel alles heel houden!
  3. Thea en Jan:
    9 oktober 2017
    Hoi Roel, heel veel plezier en een goede reis. Dat je er maar geen spijt van mag krijgen.We spreken elkaar weer als je terug bent. :)
  4. Roel Rijnsburger:
    9 oktober 2017
    Ha komt helemaal goed spreek jullie weer snel
    Liefs
  5. Agnes:
    9 oktober 2017
    Spannend he? Maar mooi! Ik ga je volgen op je blog. Goede reis en God bless you.
  6. Gerda:
    9 oktober 2017
    Nu kan ik volgen in mijn geliefde Afrika. Goed plan van Dorette. Nog even geduld😉
  7. Gerda:
    9 oktober 2017
    Zo Roel t komt er eindelijk van. Blij je te kunnen volgen op je reis naar Ghana. Spannende tijden. Heel veel plezier en fijne momenten.
  8. Jessica:
    10 oktober 2017
    Leuk een blog!!!! Ben benieuwd naar je avonturen. Nog even een paar dagen hier genieten😊
  9. Pa vroon:
    10 oktober 2017
    Hallo Roel ik wens je een goeie reis en geniet er van . wel leuk ineens weer een grote zoon erbij met vriendin . ik blijf je volgen. goeie vlucht ,tot later vr gr Pa {Teun]Vroon
  10. Sabine:
    Hoi Roel,
    Wat leuk dat we op deze manier met je mee kunnen genieten van je ervaringen in Ghana! Wij zullen je hier ook missen!
    Gr Sabine
  11. Leny:
    10 oktober 2017
    lieve Roel, ik ben blij dat ik je kan volgen op je reis naar en in Ghana.
    Natuurlijk ga ik je missen maar met Dorette als vervanger komt het prima in orde.
    Goede reis en ik blijf je volgen. Veel succes met het goede werk.
    Liefs,Leny.
  12. Paul en Henny:
    10 oktober 2017
    Hey Roel, top dat het er toch van gekomen is, het blog :-)
    We zijn reuze benieuwd naar al je belevenissen daar.
    Maak er wat moois van, maar jou kennende gaat dat zeker lukken.
    Geniet en plezier!!!
    Liefs Paul en Henny
  13. Ma en Pa Rijnsburger:
    11 oktober 2017
    Hallo Roel, geweldig dat dit kan. We zijn erg benieuwd. Wij wensen je veel plezier en geniet ervan. Veel liefs van Pa en Ma, en God bless you.
  14. Ma en Pa Rijnsburger:
    11 oktober 2017
  15. Batya Israël:
    Beste Roel,
    Mooi om op deze manier reisgenoot te mogen zijn.
    Uiteindelijk zijn we allemaal pelgrims onderweg!
    Ga met Hem!
    Vrede en alle goeds,
    Batya Israël
  16. Jolande:
    13 oktober 2017
    Hoi Roel. Eindelijk ga je op reis, je hebt er lang naar uit gekeken ! En natuurlijk super dat Dorette een blog voor je heeft gestart :-) veel plezier in Ghana en veel succes met de kids daar !
  17. Margreet Mol:
    13 oktober 2017
    Hoi Roel. Lang naar uitgekeken maar eindelijk is het bijna zo ver! Ben ontzettend benieuwd naar al je avonturen in Ghana. Hoe mooi is het dan dat wij op deze manier een stukje met je meereizen. En je weet, je bent niet alleen! Daar waar jij/jullie gaan zal Hij erbij zijn!
  18. Erard van der eem:
    14 oktober 2017
    Goede reis en een zinvol verblijf daar met de kleintjes.
    A/H lette ooit op de kleintjes, Roel doet het nu.
  19. T. metsemakers:
    14 oktober 2017
    hi Roel het gaat beginnen ,goede reis .Ben benieuwd naar je verslag ,geniet er ook van
    Oom Ger en Tiny
  20. Pa vroon:
    15 oktober 2017
    Hai zoon Roel, je bent gestart goeie vlucht en geniet .Heel veel succes met al je goede werk, wij passen op Dorette , maar blijven je volgen. kom gezond en voldaan terug . Vr; gr; Teun Vroon